Система контролю рівня палива

Основна проблема підприємств зі своїми автомобілями та паливозаправниками – крадіжка палива. В окремих випадках перевитрата коштів на паливо сягає 17%. Це ті відсотки, які підприємство втрачає, коли у штаті є несумлінні працівники. Компанія ТОВ "Монітерра" пропонує комплексне вирішення проблеми - система моніторингу ОРЛАН-ПММ: встановлення системи контролю рідини з відносною діелектричною проникністю від 1,8 до 3 у стаціонарних ємностях, бензовозах та автомобілях. Ви зможете

Система контролю Орлан-ПММ допоможе виявити злив пального для незадекларованих цілей на будь-якому з етапів заправки.

Система контролю витрати та видачі палива ОРЛАН-ПММ - це запобігання махінаціям з паливом, а значить, запорука успіху роботи підприємства.

Обладнання системи моніторингу має сертифікати відповідності УкрСЕПРО.

Система контролю рівня рідини

Система контролю рівня рідини
вирішує такі завдання

Минимизирует убытки при приемке топлива на собственную АЗС от поставщика (температурные и другие риски).
Исключит злоупотребления персонала на этапе хранения и выдачи топлива на бензовоз.
Исключит возможность «недолива» топлива на этапе заправки конечных потребителей в результате сговора заправщика и водителей.
Создаст полную систему контроля топлива на всех этапах его использования в хозяйственной деятельности предприятия.

Економічний ефект системи обліку ПММ

  • Безпека перевезень:
    • оперативного контроля відхилення транспорту від заданого маршруту і виходу з заданої області
    • контроля стану мобільного об'єкта і вантажу, який перевозиться
    • віддаленого увімкнення диспетчером виконавчих пристроїв (замків дверей, ланцюга запалювання; аудіо-, відеозапису у салоні)
    • оснащення автомобіля «кнопкою тривоги»
  • Підвищення якості транспортних послуг за рахунок:
    • миттєвого доступа до інформації про місцезнаходження та стан автотранспорту, прибуття та відправку вантажів
    • прискорення та упорядкування обробки запитів на перевезення
    • планування маршрутів та підготовки розкладу виконання запитів
  • Зниження витрат:
    • виключення нецільового використання автотранспорту
    • економії ПММ та інших ресурсів, пов'язанних з експлуатацією автотранспорту
    • оптимізація оперативних функцій диспетчера
    • збільшення питомого прибутку з кожної машини
    • прийняття управлінських рішень на підставі достовірних статистичних звітних данних
Опис системи обліку витрати пального

Система Орлан-АЗС забезпечить автоматизовану систему контролю видачі палива на АЗС та мобільних паливозаправників в Україні. Система представляє програмно-апаратний комплекс, розроблений на базі обладнання системи GPS моніторингу та контролю витрат палива. Одне з найбільш уразливих місць під час руху палива на підприємстві — склади ПММ, мобільні паливозаправники та ТРК. Забезпечити оперативний контроль під час руху палива досить складно, ще складніше проконтролювати коректну звітність. Система контролю видачі палива на АЗС та мобільних паливозаправниках ОРЛАН-АЗС здатна вирішити цю проблему на будь-якому етапі — від приймання до видачі палива, та з високою точністю отримати інформацію про кругообіг палива на підприємстві (АЗС – паливозаправник – транспортні засоби). В основі інформаційно-облікової системи лежить ідентифікація кожної ємності та матеріально відповідальної особи за допомогою електронної Smart-карти (малюнок 1).


Малюнок 1


На схемі (малюнок 2) показані вузли обліку палива та його рух між ємностями. Вся інформація в режимі реального часу потрапляє на центральний сервер моніторингу та стає доступною диспетчеру в режимі реального часу.


Малюнок 2


Лімітно-забірні відомості (малюнок 3), що формуються на основі даних системи, можуть бути передані в бухгалтерську систему, наприклад 1С.



Малюнок 3


Функціональна схема обліку палива передбачає наявність контрольного устаткування кожному з ланок системи. Одним із чинників успішного впровадження системи є обмеження видачі палива без картки обліку. Це забезпечує відсутність неврахованих переміщень палива між складами та заправок транспортних засобів. Одним із найпоширеніших методів «економії» палива для подальшого його розкрадання є «не дозаправка» техніки на 1-5%. В результаті «заощаджене» паливо залишається в особисте користування заінтересованим особам. Система дозволяє відстежити кожну заправку з високою точністю. У результаті такі методи крадіжки стають неефективними. На основі даних інформаційної системи також можна отримати оперативну інформацію про залишки палива в ємностях, що дозволяє планувати закупівлю палива та переміщення палива між складами.

Схему роботи контролю видачі палива для АЗС показано на малюнку 4 .


Малюнок 4


Залишок палива в резервуарах АЗС фіксується за допомогою ємнісних датчиків рівня палива.

Під час заправки техніки або бензовозів – паливо списується за картками (Smart – карти), які прив'язані до транспортного засобу, а кількість виданого палива зазначається за допомогою прохідного лічильника.

Практично отримане тс паливо фіксується датчиками рівня палива, які встановлені в паливні баки техніки або цистерни паливозаправників. Заправка транспортних засобів або паливозаправників неможлива без ідентифікації Smart - картою, так як видача палива блокується запірним електромагнітним клапаном.

Мобільний паливозаправник

Схему роботи контролю видачі палива для паливозаправника показано на малюнку 5.

Малюнок 5

Залишок палива в цистерні паливозаправника фіксується за допомогою ємнісних датчиків рівня палива (за аналогією з АЗС).

Під час заправки техніки паливо списується за картками (Smart – карти), які прив'язані до транспортного засобу, а кількість виданого палива зазначається за допомогою прохідного лічильника. Фактично одержане транспортним засобом паливо фіксується датчиками рівня палива, які встановлені у паливні баки техніки. За аналогією з АЗС, видача палива без ідентифікації Smart – картою просто неможлива.

Транспорті засоби

Схема роботи контролю витрат палива для техніки показана на малюнку 6.


Малюнок 6


Залишок палива в баку авто (кількість палива в даний момент, заправки, сливи) фіксується за допомогою високоточних цифрових ємнісних датчиків рівня палива.

Заправити техніку можна лише за наявності Smart-карти. Таким чином, крім фіксації обсягу виданого палива паливозаправником або АЗС, буде видно кількість палива, що реально потрапив у бак. Детальніше про контроль витрат палива для техніки можна ознайомитись в описі «Звіти системи» системи моніторингу ОРЛАН. Як прохідні датчики обліку палива наша компанія використовує датчики ППО-25, ППО-40 та ППО-100. Також ми можемо виконати комплекс робіт з модернізації вже існуючої або монтаж нової АЗС на основі продукції ТОВ «АЗС Сервіс».